2010. január 3., vasárnap

2009. karácsonya, szilvesztere

2010. január
Először is Boldog Új Évet mindenkinek, és tiszta szívből kívánom,
hogy mindaz amit szeretnének megvalósítani,
elérni, ebben az évben, az teljesüljön.
Elteltek az ünnepek ...
Sok érdekes dolog történt velünk, ezen időszak alatt.
A gyerekek, az ovi zárását nálunk fejezték be ...
Így az utolsó héten az ünnepségre, készítettünk karácsonyi ajándékokat
az óvónéniknek, dadusoknak, aminek nagyon örültek.
Ez egy karácsonyfadísz volt;
zöld színű filcből kivágtunk egy fenyőfát, körben a szélére,
vattát ragasztottunk, így kapta a fenyőfa a havas jellegét.
Majd a fenyőfa közepére ragasztottuk az óvodai jelüket.
A fa tetejénél egy apró lukon keresztül egy aranyszínű kötözőfonalat
fűztünk át, így lehetett a karácsonyfára feltenni.
A hátuljára ráírtam hogy kinek készült, kitől, és mikor .
Nagyon boldogok voltak a gyerekek amikor készítették az ajándékokat,
és alig várták, hogy odaadhassák az óvodában ...
Persze az óvónénik is nagyon megörültek a saját készítésű
ajándékoknak, hisz nem sok gyerektől kapnak ilyeneket...
És most itt igazából - az egyszerű, és nem drága ajándékokra gondolok.
Mert bár tény, hogy nem egy ovis eszéből jött egy ilyen tárgy elkészítésének
az ötlete, hanem egy felnőtté, de mivel a saját kezükkel vágták
és ragasztgatták, így szívük - lelkük is benne van.
Az ajándékok elkészítése kevés időt igényelt ... de az eredmény,
annál inkább többet ért.

Karácsony első napján mentünk értük,
és új év első napján mentek el tőlünk...
A szilvesztert együtt töltöttük velük: játszottunk az új és a régi játékaikkal,
énekeltünk, táncoltunk ....
A két ünnep közti napokon is sok mindent csináltunk: rajzoltunk;
társas játékkal játszottunk; mesét olvastam könyvből, diafilmről;
karaokeztunk; de voltunk rokon látogatóban is.
Mivel a nagymamáktól kaptunk sokféle finomságokat, így főznünk,
süteményt készítenünk nem kellett , hisz volt bőven, azokra a napokra
amikor itthon voltunk.
Igaz ugyan, hogy csináltam szentestére finom sütikét, és ünnepi vacsorát,
kettőnknek, de hát mivel nehéz úgy főzni,
hogy csak 2 személynek legyen elég,
így tehát ebből is marad a következő napokra.

Nagyon vártam a karácsonyt, szeretem az előtte lévő készülődést,
szeretek meglepetést ajándékozni, és látni a hatását ....

Ami az Új Évet illeti:
sokszor tettem már, különböző ilyen-olyan fogadalmakat,
mert valahol egy kicsit babonás vagyok és hiszek ezekben a szokásokban,
de mivel van némi tapasztalatom már ezek betartásának,
vagy megvalósításának sikerességével kapcsolatban, így szilveszter éjjelén
valahogy nem is fordítottam időt ezen gondolkodni.
Igazából eléggé lekötöttek a gyerekek, és csak miután elmentek, kezdtem el
gondolkodni azon, hogy vajon mit szeretnék elérni,
megvalósítani 2010-ben ....
Sajnos vannak olyan dolgok amiket nem tudok befolyásolni, nem rajtam
múlnak, hanem másokon ....
Ezzel nem tudok mit kezdeni, de ami rajtam múlik azzal igen,
és bár még nem szedtem össze, nem gondoltam át a terveimet,
de igyekszem minél hamarabb ezt megtenni ....
Majd meglátom az év végén mi minden sikerült elérnem, megvalósítanom ....

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Mozaik család élete | Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL