2010. május 13., csütörtök

Általános tapasztalataim

Az életemnek egy szakaszában lehetőségem volt
egy orvostechnikai eszközzel megismerkedni és dolgozni,
annak jótékony hatásával embereket gyógyítani.
Mi tagadás, visszaemlékezni arra, hogy mi miatt, jött létre ez az
ismeretség ezzel a készülékkel nem túl kellemes dolog.
A lényeg, hogy a kiinduló ok és probléma miatt, és persze hozzá kell tennem
hogy az én természetem, az akkori élethelyzetem is közre játszott
abban, hogy egy sor olyan dolog bekövetkezzen az életemben,
aminek köszönhetően ott vagyok ahol vagyok és úgy élek ahogy.

Szóval ezzel a készülékkel dolgozván számos olyan tapasztalatra
tettem szert, ami bővítette tudásomat az egészségmegőrzés és betegség
gyógyítás területén.

Ezen fejezetekben, a saját bőrömön szerzett tapasztalatokat és a
közvetlen közelemben élők tapasztalatait osztom meg az olvasókkal.

Ez egy olyan készülék amit már a modern orvostudomány
a '70-es évek végén kezdett el alkalmazni a gyógyításban.
Számos jótékony tulajdonsága ma már közismert és nagyon sok
helyen alkalmazzák.
A készülékről röviden annyit kell tudni, hogy maga az alap mechanizmusa,
a működési elve, nem mai találmány , hanem sokkal régebbi.
Egész pontosan már az ókorban élő emberek is alkalmazták magát
az alaptézist, de az orvostudományi magyarázatát még nem tudták.
Az évek során aztán számos híres tudós foglalkozott az alaptézissel,
melynek köszönhetően létre hozták azt a készüléket amivel ma már
számos betegség gyógyításának egyik alapvető eszköze.

A tapasztalataim megosztása során részletesen kitérek az egyes
betegségek kezelésének módjára.

Természetesen, ha bővebben érdekel valakit, egyes betegségek
gyógyítása, szívesen várom kérdéseikkel.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Mozaik család élete | Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL